torstai 1. toukokuuta 2014

Huhtikuun suosikit


Tangle Teezer harja. Lemppari jo siitä asti kun hankin tän joskus viime syksynä. Oon käyttänyt ainoastaan tätä harjaa ja eron kyllä huomaa, sillä toi ei vaurioita hiusta niin paljon kuin normi harjat jotka tuppaa repimään hiusta todella ikävästi. Toi selvittää pahatkin takut ilman kauheaa repimistä.
Nivea After sun lotion. Tää on vähän hassu lemppari tässä kuussa, mutta mun on pakko hehkuttaa, sillä oon käyttänyt tätä melkein päivittäin kosteusvoiteena kasvoille ja toimii todella hyvin! En olis älynnyt ottaa tätä käyttöön, ellen ois palanut auringossa pääsiäisen aikaan, onneks paloin;) Miinuksena voisin sanoa, että tässä on aika voimakas tuoksu, joten hajusteherkille ihmisille en tuotetta suosittelisi.
Nivea Daily Essentials Express hydration primer. Tää kosteuttava meikinpohjustusvoide on ollut mun lemppari melkein koko talven. Tästä primeristä on saatavana kaksi erillaista, kuivalle ja normaalille iholle tarkoitetut versiot. Mulla on kuivalle iholle tarkoitettu, sillä talvisin mulla on todella kuiva iho ja mulla on tällä hetkellä aknelääkitys päällä, joten nuo lääkkeetkin kuivattaa aika kivasti ihoa.. En oo käyttänyt meikkivoidetta nyt vähään aikaan joten saatan aamuisin vaan laittaa tuota naamaan kosteuttamaan, sillä tuo kuivuu todella nopeasti!
Lumene CC-voide. Tää meikkivoide on varmaan ensimmäinen, joka oikeesti on ollu aivan perfect mun iholle. Oon kokeillut vaikka ja mitä erilaisia meikkivoiteita, mutta mikään ei ole toiminut yhtä hyvin kuin tää Lumene. Tää CC-voide ei jätä ihoa pakkelimaisen näköiseksi ja levittyykin aivan ihanasti. En oo nyt käyttänyt tota niin paljon, koska haluan että iho saa välillä hengittää. Tuo peittää myös todella hyvin kaikki ihon pienet virheet ja halutessaan tuota voi myös hieman kerrostaa jos haluaa enemmän peittoa. Mun ei oo tarvinnut käyttää puuteria tän kanssa ollenkaan, joten plussaa myös siitä!
realTechniques multi task brush. Tällä siveltimellä oon tykännyt levittää tuon CC-voiteen, vaikka oikeasti tuolla olis vissiin tarkotus levittää poskipunaa/aurinkopuuteria. Oon kuitenkin huomannut että tää sivellin toimii aivan loistavasti meikkivoiteenkin kanssa ja itse asiassa katsoin vähän aika sitten Lauren Curtisin youtube videoita ja huomasin, että hänkin käyttää tätä samaa sivellintä meikkivoiteen levittämiseen!
Moroccanoil hiusöljy (ilmaisnäyte). Kävin äidin kanssa viime syksynä I love me- messuilla ja saatiin sieltä molemmat ilmasiksi tuollaset Moroccanoilin hiusöljynäytepurnukat ja mulla on vieläkin jäljellä tuosta toisesta purkista! Tää hiusöljy on aivan ihanaa ja tekee hiuksista todella pehmeät ja kiiltävät. Etenkin nyt mun hiukset on tarvinnut paljon kosteutusta, koska kävin ottamassa reilu kuukausi sitten vaaleita raitoja mun hiuksiin ja sen jälkeen mun hiukset oli jonkin aikaa todella kuivat, mutta tää tuote on kyllä pelastanut mun hiukset!♥
Viva La Diva Nudie- paletti. Tässä tämä paljon? hehkutettu kopio Naked paletista. Ostin tän vasta vähän aika sitten Kicksistä, kun mulla oli yksi alennuskuponki, jolla sain -20% normaalihinnasta. Olin jo pitkään miettinyt ton hankkimista, sillä mua ei hirveesti innosta maksaa 45 euroa siitä aidosta Naked- paletista. Tällä on normaalisti hintaa 16e ja hintaansa nähden erittäin laadukas paletti, jossa on aivan ihania luonnollisia sävyjä. Aivan loistava tuote ja suosittelen erityisesti henkilöille jotka ei halua laittaa niin paljon kosmetiikkaan rahaa. (kuten minä;))

17 kommenttia:

  1. Onpas muuten aika täydellisen näköinen luomiväripaletti!!

    http://ganbattedesuka.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, se on! Todella hyvä pigmentti väreissä hintaansa nähden:)

      Poista
  2. tosi hyvälaatusia kuvia sun blogissa!
    mullakin on toi tangle teezer ja se on munkin lemppari ollu jo ekasta käyttökerrasta lähtien :D

    VastaaPoista
  3. Mullakin on toi nudie -paletti ja tykkään kovasti! Sulla on muutenkin tosi kivan oloinen blogi :-)

    http://starrynight-emma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Oot tosi nätti! :) Toi lumenen CC-voide on kans ollut mun suosikki - ihan huippu hyvää!

    VastaaPoista
  5. Itsekin hankin ton Tangle Teezerin viimeviikolla ja se todellakin voittaa tavallisen harjan kuusnolla! :)

    fredriiikka.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Joo samaa mieltä sun kanssa, että Naked paletti on ehkä vähän ylihinnoiteltu tai ainakin iso investointi, joten hyvä, että löysit ton Nudie paletin. Voisi itsekin harkita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, itse en ole niin merkkikeskeinen kosmetiikan suhteen, että pitäisi maksaa niin paljon "ylimääräistä" lähes samasta paletista. Mun käsittääkseni ainoastaan mattasävyt on huomattavasti pigmenttisempiä noissa kalliimmissa paleteissa, mutta kyllä mä itse olen saanut aivan tarpeeksi pigmenttiä irti ihan muutamankin euron mattaluomiväreistä. :)

      Poista
  7. Voi olet kyllä kaunis :) Ja ihanan nää kuvat ihanan valosia ! :)

    VastaaPoista
  8. Tosi moni on kehunut tuota tangle teezeria, pitäis itelläki hankkia kun nuo hiukset tuppaa olemaan aina takussa :D Blogissasi on hienoja kuvia!

    http://minunvalokuvia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Jep, kannattaa hankia! Oon huomannut, että tota harjaa saa nyt vähän edullisemmin.
    Kiitos!:)

    VastaaPoista
  10. tangle teezer käytössä täälläkin ja ihan huippu on :3 tota moroccanoilia on kaikki niin kehunu että pitäis varmaan joskus kokeilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Toi Moroccanoil on aivan parasta, mutta se täysikokoinen pullo on aika hintavaa, joten en sit tiiä aionko hankkia sitä vai tyydynkö halvempiin marketti hiusöljyihin... :D

      Poista
  11. Minäkin liputan tuon cc-voiteen nimeen. Mahtava tuote. Peittää hyvin, mutta jättää ihon silti tietyllä tapaa kuulaaksi ja ilman puuteriaki selviää. Ainakin talvella, mutta saas nähä miten kesällä käyttäytyy vai vaihdanko takaisin bb-voiteeseen mikä on myös mainio:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Itse en oo tykänny koskaan oikein bb-voiteista. Mun mielestä se tuntuu iholla aina tosi rasvaselta... Vois toki kesällä kokeilla uudestaan ja vaikka jotain toista merkkiä kun tuo Garnier ei oikein mulla toiminut.:D

      Poista