sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

Because I'm happy


Mulla on tällä hetkellä tosi hyvä fiilis. Johtunee varmasti tuosta ihanasta säästä mutta myöskin siitä, että mulla on asiat tällä hetkellä tosi hyvin. Pientä koulustressiä joo, mutta se on vähäistä verrattuna kaikkiin muihin mukaviin asioihin.
Mä olin nyt la-su yön kaverilla Tuusulassa ja käytiin vähän kuvailemassa. Vielä on aika karun näköistä ja kuvaustaustat ei oo hirveen imartelevan näkösiä kun missään ei oo oikein vihreetä, mutta kyllä tää tästä pikku hiljaa paranemaan päin on.. :) 
Kuvissa näkyy mun uudet ihanat Niken free runit, jotka ostettiin muutama viikko sitten. Mä arvoin hirveen pitkään, että ostanko Vanssit vai Niket, mut päädyin noihin, koska tarvitsin kipeästi kunnon kenkiä jotka soveltuu myös pitempien matkojen kävelyyn. Mun jalat kuolee joka kerta kun kävelen pitempiä matkoja Consseilla, joten en halua maksaa uudelleen yli 60 euroa siitä, että saan järkyttävät rakot jalkoihin. Aattelin kyllä hankkii vielä jotkut kangaskengät kesäksi, ehkä ne Vanssit jos vaan rahaa on, koska nuo Niket ei oikein sovi kaikkien asujen kanssa, vaikka noi tuntuukin olevan tällä hetkellä muodissa.
Palaillaan taas, viettäkää mukava viikko!

Kuvat: (c) Amanda (CLICK)

10 kommenttia:

  1. Ihania kuvia :)

    http://iitukkavalokuvailee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Sunkin blogi on kivanoloinen. :)
    Jään seurailemaan!

    http://ellamaaris.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. aivan ihana blogi :) oli pakko liittyä <3

    VastaaPoista
  4. aivan ihanat nuo sun niket!! :) oon itsekin pitkään haaveillut sellaisista, mutta vielä odottelen sen täydellisen kenkäparin löytymistä :-) oliko nuo miten kalliit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyllä aivan ihanat jalassa ja pystyy kävelemään pidempiäkin matkoja ilman että tulee heti kauheat rakot. Nuo oli aika kalliit, muistaakseni yli 100e intersportista, mutta sain aika paljon alennusta k-plussaseteleillä, joten hintaa ei jäänyt kuin muutama kymmenen euroa... :D

      Poista