sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

Back to business



Vajaa vuosi sitten mä melkein lupasin ittelleni, etten enää palaa blogimaailmaan, mun taival bloginkirjoittajana on ohi, mutta mitä kävikään... Täällä mä taas oon, aivan upo uuden blogin kera. Tää tuntuu niin jännittävältä taas kirjotella, vaikka mun edellinen blogi oli pystyssä useamman vuoden, tosin sen taso ei aivan yltänyt huipulle, heh. Toivottavasti tää homma lähtee sujumaan mallikkaammin, koska vielä on havaittavissa jonkinlaista alkukankeutta tekstin ja kuvien suhteen. Inspiraatiota onneksi löytyy senkin edestä!

Julia on auttanut mua tosi paljon tän blogin kanssa, lähinnä ulkoasun toteuttamisessa ja nimen keksimisessä, mutta se apu on ollut kyllä tosi arvokasta, kiitos! 
Julia kävi täällä Etelässä pikku visiitillä ja räpsittiin kuvia, joista muutamat otokset tuossa ylhäällä. 

Tän pidemmittä puheitta päätän tän blogin ensimmäisen postauksen tähän. Tervetuloa kaikki uudet ja vanhat lukijat!♥




16 kommenttia:

  1. hihi! eipä mitään, ihan mielellään mä autan :--) kyllä se tästä taas lähtee! ;)

    VastaaPoista
  2. Sinulla on mukavan oloinen blogi :) Pidän!
    + Hienoja kuvia!

    http://fashionsivu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Hyvältä vaikuttaa ! Tsemmpiä ja motivaatiota uuden blogin kanssa! :--)

    VastaaPoista
  4. Laadukkaan näköisiä kuvia! :) Itsekin aloitin just vasta bloggaamisen (kaverit on painostanut mua jo vuosikaudet :D) Onnea uuden blogin suhteen sulle!

    http://miukunen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Upeita kuvia! Tsemppiä uuden blogin kaa! :)

    http://marjukkakatariina.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Oijoi kyllä se siitä alkaa sujuun ! (Yhteisiä kuvaussessioita ootellessa;))

    http://dooittoday.blogspot.fi/?m=0

    VastaaPoista
  7. tosi kivan olonen blogi ja ihania kuvia! :-)

    tuuliemiliaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. Oii! Onpas kaunis asu! Rakastan ton farkkutakin ja harmaan paidan yhdistelmää <3


    ❤: Lotta / My Happybubble

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Tykkään kyllä yhdistellä ton takin kans paljon erilaisia toppeja ja toi harmaa kyllä sopii aivan hyvin sen kanssa:D

      Poista