tiistai 22. huhtikuuta 2014

Kuka minä olen?


Minä, Saana olen 17-vuotias tyttö Etelä-Suomesta, Nurmijärveltä. Paikka Nurmijärvi ei varmaan kovin monelle sano yhtään mitään, koska nooh, aika pieni paikka tää on... Oon asunut täällä koko mun lyhyen elämäni ja tulen asumaan vielä ainakin lukion loppuun asti ja luultavasti vielä senkin jälkeen, riippuu ihan minne päädyn opiskelemaan. Perheeseeni kuuluu itseni lisäksi myös äiti, isä ja pikkusisko.
Mun sukujuuret on Keski-Suomessa, Jämsässä, jossa vierailen melko useasti moikkaamassa isovanhempia ja serkkuja. Jämsä on aivan ihana paikka, varsinkin kesällä. Sieltä on niin paljon muistoja, kun juostaan serkun kanssa mökkitietä pitkin, ihanassa maalaismaisemassa.

Mua on monesti kuvailtu vähän retardiksi ihmiseksi, enkä koskaan ymmärtänyt sitä ja suutuin melkein aina kun kuulin jonkun sanovan "vitsi sä Saana oot tyhmä", tai jotain muuta vastaavaa. Nyt kun jälkeen päin ajattelee, niin tossa on kyllä perää, koska meitsi oli muksuna todella villi lapsi. Ala-aste ajat oli varmaan niitä pahimpia aikoja, muistan ne edelleen ja en voi muuta kuin hävetä itseäni.
Sittemmin, kun siirryin yläasteelle, aloin jo vähän rauhottumaan, vaikka seiska- ja kasiluokka olikin vielä aika "villiä" aikaa ja olin kovin rauhaton persoona. Ysiluokalla aloin jo pikkuhiljaa rauhottumaan ja kasvaa henkisesti (ja fyysisesti:D).
Kun aloitin lukion syksyllä 2013, oli se aika suuri muutos mun elämässä. Aivan uusi ympäristö ja ihmiset. Olin innoissani, mutta samalla vähän peloissani, että mitä tuleman pitää. Nyt kun ensimmäinen vuosi lukiolaisena alkaa olemaan paketissa, voin kyllä todeta, että tää on ollut aivan huippua! Vaikka koulutyötä riittääkin, niin oon kyllä nauttinut olostani ja ilmapiiristä. Mulle on jopa sanottu, että oon huomattavasti rauhallisempi ihminen kuin ennen! Mutta ei se sitä tarkoita, että olisin menettänyt elämäniloni kokonaan, päinvastoin, oon onnellisempi ihminen kuin koskaan!

Tässä tälläinen pienimuotoinen sepustus itsestäni, kysykää ihmeessä, jos jotain jäi hampaankoloon.
Mutta en kuitenkaan vastaa perhettäni koskeviin kysymyksiin sen tarkemmin. :)

Palaillaan taas!


4 kommenttia:

  1. olipa jotenkin kauheen ihana postaus :3 ja soutukuva! ai että, ens kesänä uusiks! :'D

    VastaaPoista
  2. Ihanan olonen blogi, oot mielettömän nätti!! Ja hei toi sun banneri on upee, rakastuin tohon ankkuriin siinä:)
    -
    Tsekkaa myös mun blogi: http://hennoaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti, kiitos♥
      Käyn katsomassa sun blogin:)

      Poista